Tuesday, June 2, 2009

maayong gabii

maayong gabii sa inyong tanan manga higala ko. hinaot na aduna moy oras sa pag basa ning akong blog. intawon mao pa ni ang ikaduha nako nga blog sukad namugna ning blogsite nato.kalooy! tsk..tsk...tsk... last na lang jud ko...

nakahigayon lang kog pindot pindot aning laptop nganhi nga nag inusara sa paghigop ug sabaw sa beef brisket nga hasta jud kalami-a nganhi sa hap chang nga dapit. ug sabay pud higop sa tea nga gioperar kanako..habang naga pindot2x sa keys sa letra aron magsuwat aning blog naga tan aw sa naga hagayhay nga tulo sa ulan sa salamin sa bongbong sa resto. naa ko karon diri sa mabugnaw nga dapit sa antipolo para sa isa ka trabaho sa pagtudlo sa mga bag-o nga magtatrabaho ug sa pagtuki sa ilang mga sugyot bahin sa mga pagtulun an nga ilang napupu diha sa ilang training. murag puno gayod sa aktibidadis ang akong buwan sa hunyo. bisan pa sa tunga sa holiday sa sunod simana murag aduna pud koy trabaho. mao na gayod ni ang ginatawag nga pag paningkamot aron mulahutay sa atong kinabuhi..


bisan pa man ginamingaw usahay nga murag gusto na naku mulupad aron makauli sa balay ug makauban akong inahan ug mga igsoon...ug makit an ang akong mga ginaymayng bahandi..toinks! mga yuta na naa sa lata. bisan sa tunga sa kamingaw mga modapit aduna gihapon kasadya pinaagi sa pagtan aw sa akong mga katawhan nga minglangtod sa ilang pagpamingkamot ug makita sila nga aduna na poy posisyon sa trabaho usa na sa ikalipay sa usa ka magtutudlo na sama nako.

murag sa akong pagsolo karon nga takna diha pa nag sink in sa ako ang mga sibibrasyon sa akong ika30 ka adlawng natawhan..ug sa dihang karon ra nko na natagamtam ang kamatuoran nga dili na jud diay ako bata pa. nipatong na gayod ako sa liya nga tres... so karon naa nko sa akong earlyh 30s.hehehehe muarg tru nga hadlok. murag kanus-a lang man nga nagbitbt pa ko sa akong bibiron ug naghigop ug nagkapasopaso sa su-am nga lamian ug nagdagandagan sa dalan nga way purol ug nagduwa duwa ug kadpanay, karon murag naa na jud ko sa hingkod nga edad nga wa lang ko nagpakabana. dako pud akong pasalamat sa inyo akong mga higala nga bisan pa man sa mga kakulian sa ana-a lang gihapon diha sa akong kiliran nga naghatag ug pinasahi nga paghigugma. daghang salamat friends...hehehe senti keeu oi...wahbahahahaha

timepa lang, murag naglisod nku ug binisaya..unya murag kalibs nako.. murag ako sa ning putulon ug mag bayad nako sa cashier sa akong gikaon nga beef brisket 105 pesos nga aduna paY pakapin nga usa ka dako nga yahong nga sabaw.hehehehe murag nahurot nako ug higop ang sabaw.hehehe...

na hala mga gigala salamat sa pag basa aning blog nga akong gisuwat na imo jud gibasa hangtod mahuman..bisan pa man sa tunga sa imong pagka busy dha sa imong lugar.
na hala, magkita kita na lang ta ani...sa mga sumusunod nga pag laag laag

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright . 2009. Powered by Sandy.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .