Thursday, October 8, 2009

Si Ondoy...

Mga Igsoon, let me share with you my personal experience with Ondoy.

Last Sept 26, ang end sa akong shift was 7AM, since wala jukems kauban sa layka kay ang banahar sa jukems nag uliar ug spedaw, so I decided na mangekeke (char lang)since sukems lang sa layka ug mingaw ang payag. That was also my last day sa account (Expedia)kay on the following week matransfer na ko sa Hilton Hotels, magkalevel na jud mi ni Paris.. hehehe.. Anyway, so I decided to stay a little longer and ate breakfast with my officemates since best in lanto sa makati, that morning lang pud ko nakabalita na naa diay bagyo na ang pangalan kay Ondoy ug signal number 1 ang manila. Kiber lang ang bayot kay signal #1 lang man. Sa isip-isip lang namo, kadaghang bagyo na niagi sa Junels, wa man baha sa Pasig.. Tigmind na lang ang drama sa jukems.

Pag strike ug quarter to 10AM, nagdecide na jukems na uliar na kay kabulugon na keeu ko. Pirting ambak-ambak pa nako kay hadlok lagi mapisikan, mabasa sa ulan.. Best in underpass pa jukems para dili lang gyud mabasa ug ulan.. sa dihang magsakay na ko ug FX, ang driver kay best in interview kung asa mag naog.. Maayo na lang kay sa Bagong Ilog siya mag agi, naglipay-lipay na ko gipasakay ko, that was the time na nabal-an nako sa driver na naa na parts sa Cainta, Marikina ug Pasig ang ginabaha na.

Kulba my heart kurog my feet na ko kay knows ko na ang kalayaan part bet in baha, never nag sulod sa akong mind na magbaha sa among place. Maayo na lang naisip nako sa ibutang sa Water Resistant Yellow North Face na bag (pag north face na mo hehehe)ang akong cellphone just in case naa jud baha.

Pagnaog nako sa Pasig Rotonda, best in para dayon ko ug tricycle, manny pakyaw na ang drama nako para diretso na.. Sa dihang wala jud magpasakay sa jukems bisag ang sagpa nako doble sa regular fare.. Kiyaraw pa jukems sa diverakems, chika pa nako" HIndi po binabaha ang Villa Regina!".. Gidedmaers lang ko sa driver, so I decided na mag jeep na lang ko. Sa isip pa nako, kadaghan trcycle sa simbahan ug palenke na magpasakay sa akoa.

On the way sa simbahan, nakita na nako sa Kapasigan na naa na jud baha, hasta sa Achilles Tendon.. sa isip nako, "bahaunon man jud ni na part diri, wala baha sa amoa". Ug sa dihang padulong na ug Simbahan, hala ka kay naa na man gyud daghan ug tubig, kulba my heart agen ko, Agoi kay magsuludar na man sa Jeep ang baha.. agoi last na lang gyud, ngkiyaraw na ang driver na daugers na daw bunan kay dema na jud dw joya makaabante... Agoi, mauni na ni ron ang ginatawag na sulong sa baha.. Pirting ambak-ambak nako sa Makati na dili mabasa sa ulan tapos karon maglusong sa baha.. NOOOOO, this is not happening.. mao jud na ang mga thoughts nako.. Wala nako time na magkoreo sa akong suot, I was wearing maong pants, chucks ug long sleeves tapos naa pa ko 2 ka bag (Northface ug Canvass bag) ug payongar. Ang unod pa gid sa akong canvass na bag kay habol ug jacket. Kiyaraw na jud ang driver na magnaog na.. No choice jukems, naugar.. I can feel the cold waters touching my lower bodies.. mao na jud ni ron.. It was really raining hard and there was strong winds, Wala na pud gikaya sa akong payong, so I decided na dili na lang magpayong, I walked from Pasig Simbahan all the way sa Villa Regina. Dili lang pud ko nag iisa, kasama nako nag swimming ang mga tating ug nag walk ang mga ubang gipanaog sa driver ug mga nastranded. As I was watching the place, napuno jud ug waters. Wala jud lugar na wala naabtan ug tubig... Ingon nako sa akng sarili, kelangan makauli jud ko.. I walked through the rain, bugmind kung sa tungnga ko sa dalan, hadlok ko basig naa open manhole... best in lakaw ko, ug sa dihang naa ko napansin sa akong tubad, naa naglutaw..oi diapers, asa na ang baby???... kauban na diay nako nag walk ug salum-salum ang mga basura.. bisag unsaon nako ug tihin para dili maabtan ug baha ang akong fams, maabot lang gihapon mam.. Usahay mukalit ug hightide kay naa mga dagkong truck pa jud muagi.

I walked for almost an hour, nakabot ko balay hapit na 1pm, wa laps, wa bulogs, murag ginasore eyes (very red eyes)ug very wet... Pag abot nako hasta tuhod na ang baha sa tibuok Villa Regina, then I called Alex to evacuate na in my place since taas na jud ang baha.. Tapos nagliguar jukems kay hugaw keeu.. eeewwww...

Pasalamat na lang ko sa Ginoo na naa mi sa 2nd floor kay kung first floor pa mi, maghilak na lang ko ug tan-aw na maanod sa baha sa mga gamit namo ni Bordie. Maayo na lang jud 2nd floor mi.


Alex, Margrit and Abby stayed at my place for a week until makatransfer sila. Ako naman, nag check in sa office kay wala kuryente sa amoa, pero karon naa na..

Karon, baha lang gihapon sa amoa, best in bangka mi ni Alex.. gastos keeu pero wla man pud mi mahimo kay pagbuot sa ginoo.. Hahay..

So, mao na ang experience nako kay Ondoy. Dili jud nako joya makalimtan..

Mao lang na..

***Taweng Erps lang gihapon bisag nabahaan.. :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright . 2009. Powered by Sandy.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .